Limonlu kek

Limonlu kek

Malzemeler

  • 3 Yumurta (mutlu tavuklardan)
  • 1 Su bardagi seker
  • 1 Su bardagi süt (mutlu ineklerden)
  • 1 Su bardagi sivi yag
  • 1 Paket vanilya sekeri
  • 2,5 Su bardagi un
  • 1 Paket kabartma tozu
  • 1 limonun suyu
  • 1 limon kabugu rendesi

Not: Limonu sevenler,tarifteki limonlari ikiye cikarabilirler,ben öyle yapiyorum daha lezzetli oluyor.

Yapilisi:

  1. Ilk olarak bir kabin icerisinde, seker ve yumurtayi iyice cirpin.
  2. Sirasiyla sütü, yagi, vanilya sekerini, limon suyunu, limon kabugu rendesini, unu ve son olarak kabartma tozunu ekleyin. Malzemelerin tümü birbirine iyice karisana kadar cirpin.
  3. Hazir olan kek hamurunu yaglanmis kaliba dökün.Daha önceden isitilmis 180° firinda yaklasik 45-50 dk pisirin.
  4. Arzuya göre pudra sekeriyle servis yapabilirsiniz.
11 Yorum (+add yours?)

  1. Anonim
    Eyl 20, 2013 @ 12:07:15

    Şimdi yaptımmmmm süper oldu ….tarif veren ellerinize saglık:)

    Cevapla

  2. Anonim
    Ara 14, 2013 @ 19:44:21

    Ellerınıze sağlık bayıldım gerçekten

    Cevapla

  3. Tılsım
    Oca 01, 2014 @ 21:59:10

    Tarifinizi denedim enfes bir kek oldu. Ben 1,5 limon koydum ama 2 de olurmuş. Tarifi aynen uyguladım ancak 2.5 bardak un ile biraz sulu kaldı bende 3 bardak un koydum. Bu lezzetli tarif için çok teşekkür ediyorum 🙂

    Cevapla

    • seda
      Oca 02, 2014 @ 08:56:51

      Tarifimi deneyip mesaj yolladigin icin cok tesekkür ederim canim.
      Limonlu kek bizim, ailece cok sevdigimiz bir kektir, seninde memnun kalmana sevindim:)

      Cevapla

  4. Anonim
    Şub 03, 2014 @ 14:15:45

    Tarifinizi denedim çok beğendim teşekkürler…

    Cevapla

  5. sevaloz_67@hotmail.com
    Şub 27, 2014 @ 16:32:15

    vollahi tarifinizu denedim enfes oldi amma ben pordakali doha fozla severim oni koydim ve demeyin pudra şekkeru ekledim ve cok begendum allahima çok şukkür bu günümüde çay saatim olarok geççirdum

    Cevapla

  6. Anonim
    Tem 13, 2014 @ 23:13:01

    Canim bugun yaptim limonlu kekini ck sahane oldu cocuklar havada bitirdiler.. emegine saglik canimmmm, sevim..

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

