Bayatlamayan Pastane Pogacasi

pastane pogacasi

Malzemeler

  • 1 Cay bardagi ilik süt
  • 1 Cay bardagi ilik su
  • 1/2 Yas maya
  • 2 Corba kasigi seker
  • 2 Tatli kasigi tuz
  • 250 Gr margarin (oda sicakliginda)
  • 2 Yumurta (birisinin sarisi üzerine sürmek icin)
  • Aldigi kadar un (yumusak bir hamur olacak)
  • Beyaz peynir (ic harci)

Yapilisi:

  1. Ilk olarak ilik sütü ve suyu genis bir yogurma kabina dökün.
  2. Üzerine mayayi, tuzu ve sekeri ekleyip elinizle karistirarak eritin, 10-15 dk. bekletin.
  3. Diger malzemeleride sirasiyla ekleyip iyice yogurun.
  4. Yogurdugunuz hamurdan ceviz büyüklügünde parcalar koparin ve beze yapin.
  5. Yaptiginiz bezeyi avcunuzun ortasinda biraz acin, ortasina  beyaz peynir koyup kapatip elinizle yuvarlayin.
  6. Yaptiginiz pogacalari tepsiye dizin, üzerine yumurta sarisi sürüp catalla cizin, tepside 1 saat kadar mayalanmaya birakin.
  7. Mayalanmis pogacalari daha önceden isitilmis 180° firinda üzerleri kizarana kadar pisirin.
2 Yorum (+add yours?)

  1. Sahara Fay
    Eyl 25, 2013 @ 20:28:41

    Seda Hanim baska ascilarin tariflerini denedim ama sizin verdiginiz tarifler kadar güzel olmadi….sizin saydanizdaki bütün tarifleri yaptim cok begenildi cok memnun kaldim, sizin yeni tariflerinizi bekliyorum 4gözle.

    Cevapla

    • seda
      Eyl 25, 2013 @ 20:48:23

      çok teşekkür ederim beni cok memnun ettiniz, deneyip beğenmedigim hicbir tarifi sayfama eklemiyorum, tariflerimin devami gelicek ins. zamanınızı ayirip bana yazdiginiz email icin teşekkür ederim 🙂

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

