Kahvalti Sofrasi

kahvalti sofrasi

  1. Salamli Kanepeler
  2. Tuzlu Tartoletler
  3. Taze Kekik (Zahter) Salatasi
  4. Acili Ezme
  5. Baharatli Patates
  6. Humus
  7. Domatesli Sucuk
Galeri

2 Yorum (+add yours?)

  1. serpil
    Eyl 23, 2013 @ 23:11:18

    tuzlu yogurt ,humus,zahter salatasi of tam benlik bir sofra benim komsum olsaydin ya ne hos olurdu 🙂 tabaklarini nerden aldigini sorsam ayip olurmu ben mömaxta gördüm ama aynisimi bilmiyorum 😉

    Cevapla

    • Anonim
      Eyl 25, 2013 @ 21:07:36

      teşekkür ederim canim, komsum olmandan cok mutlu olurdum :))
      Tabak takimim karacanin golf serisinden (kahvalti takimi)…

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

