Muzlu Rulo Pasta

muzlu rulo pasta

Malzemeler

Keki icin:

  • 4 Yumurta
  • 4 Yemek kasigi seker
  • Bir tutam tuz
  • 1 Vanilya sekeri
  • 4 Yemek kasigi un
  • 1 Paket kabartma tozu
  • 2 Adet muz (arasi icin)

Kremasi icin:

  • 200gr Schmand (labne peyniri)
  • 400gr Schlagsahne (yemek kremasi)
  • 2 Paket Sahnefest (krema sertlestirici)
  • 3 Yemek kasigi seker
  • 1 Paket Vanilya sekeri

Not: Schmand bulamayanlar icin, toplam 600gr Schlagsahne (yemek kremasi) ve 3 paket Sahnefest (krema sertlestirici) kullanabilir. Isterseniz hazir krema yada kremsanti kullanabilirsiniz.

Yapilisi:

  1. Ilk olarak krema icin olan malzemeleri derin bir kaba koyup krema kivamina gelene kadar cirpin ve buzdolabinda sogumaya birakin.
  2. Yumurtalarin sarilarini ve aklarini birbirinden ayirip iki ayri kaba koyun. Yumurtalarin aklarina bir tutam tuz ekleyin ve köpük olana kadar mikserle cirpin, yumurtalarin sarisina sekeri ekleyip onuda mikserle cirpin ve köpük haline gelmis yumurta akina döküp yavasca karistirin, ayri bir kasede un ve kabartma tozunu harmanlayip diger karisima yavas yavas ekleyerek cirpin.
  3. Büyük firin tepsisine firin kagidi koyun, üzerine hazirladiginiz kek hamurunu yayin ve daha önceden isitilmis 180°li firinda pisirin. Dikkat edin, cabuk pisiyor.
  4. Pisen keki firin kagidiyla beraber rulo seklinde sarin, üzerine bir bez örtüp sogumaya birakin.
  5. Rulo kek soguduktan sonra bir tepsinin üzerine koyup acin, üzerine daha önceden hazirlamis oldugunuz kremanin yarisini  yayin ve muzlari soyup yerlestirin, tekrar rulo seklinde sarin.
  6. Rulo kekin üzerine kalan kremayi güzelce hertarafina sürün, üzerini arzu ettiginiz sekilde süsleyebilirsiniz.
  7. Muzlu rulo pastanizi servise kadar buzdolabinda bekletin.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

10 Yorum (+add yours?)

  1. Anonim
    Ara 09, 2012 @ 12:30:26

    seda canim pastayi yapiyorum tutturrum insallah
    dua et misafirler gelicek aksama rezil etmem umarim.

    Cevapla

  2. sevim dgn
    Ara 09, 2012 @ 12:30:55

    ben

    Cevapla

  3. sevim dgn
    Ara 10, 2012 @ 16:43:38

    herkesin gercekten yapmasini tavsiye ederim cok cok lezzetli bi pasta, valla ben bayildim tadina..
    emegine saglik canim..

    Cevapla

  4. Anonim
    Ara 14, 2012 @ 22:51:21

    Ben Aysel)Sedacim bende bu pastayi yaptim gercekten süper oldu. Bu arada ben bir pastai tariflen tuturamam diye yapmazdim senin vidyosu oldugu icin hic üsenmeden yapiyorum : Ellerin dert görmesin canim benim

    Cevapla

  5. Anonim
    Mar 12, 2013 @ 18:08:00

    ben tutturamadım hiç kabarmadı ve yumurta kokuyodu çok üzüldüm

    Cevapla

    • seda
      Mar 13, 2013 @ 07:14:15

      Bende cok uzuldum acaba niye olmadi, yapan arkadaslarim var cok memnun kaldiklarini soylediler, bende zaten denemedigim ve tutmayan hicbir tarifi siteme eklemiyorum, bir talihsizlik olmus:(

      Cevapla

  6. eslem
    Oca 18, 2015 @ 19:49:07

    Ellerine saglik..bende denedim süper oldu.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

